• více než 20.000 produktů online
  • bezpečný nákup
  • móda pro každý typ postavy
Normální velikosti (pánská móda)
  • 46
  • 48
  • 50
  • 52
  • 54
  • 56
  • 58
  • 60
  • 62
  • 64
  • 66
  • 68
  • 70
  • 72
  • 74
  • 76
  • 78
  • 80
  • 82
  • 84
  • 86
Zkrácené velikosti (pánská móda)
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
Velikosti košil (pánská móda)
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
Velikosti obuvi
EUUK
  • 36
  • 374
  • 385
  • 39
  • 40
  • 40½7
  • 41
  • 428
  • 42½
  • 439
  • 44
  • 44½10
  • 4510½
  • 4611
  • 46½11½
  • 4712
  • 4813
  • 4913½
  • 5014½
Šířka obuvi
  • F
  • G
  • H
  • K
Spodní prádlo (pánské)
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16
Další velikosti
  • 36
  • 65
  • 75
  • 67
  • 73
  • 79
  • 81
  • 69
  • 71
  • 77
  • 5/7
  • 6/8
  • 55/56
  • 57/58
Opasky
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100
  • 105
  • 110
  • 115
  • 120
  • 125
  • 130
  • 135
  • 140
  • 150
  • 160
  • 170
  • 180
Velikosti rukavic
  • 8
  • 9
  • 10
od
do
od
do

Témata pánského oblečení

Pokud bychom si mysleli, že jen dámská móda se mění a je vzrušující, byli bychom na velkém omylu. Módní návrháři opět dokazují, že i páni se mohou se svými outfity vyhrát, že nemusí být fádní a jednotvárné. Není pochyb, že i témata pánského oblečení jsou úžasným fenoménem. A jaké jsou aktuální témata pánského oblečení? Elegance v hřejivých tónech. Sportovní a trendy. Pleteniny. Nesmrtelný denim! Nová podoba obleků. Nechte se inspirovat!

Témata(1 528)
Seřadit podle:

Motivy pánského oblečení

Pánské oblečení je ovládáno historií. Každý, kdo je v jakémkoliv kontaktu s pánským oblečením (návrhář, stylista, editor, atd.) bere inspiraci z minulosti, z té či oné doby. A žádná éra nebyla přehlížena.

Proto, pokud se chceme věnovat tématům pánského oblečení budeme se muset podívat zpět na posledních asi sto let pánské módy. Poskytne vám to náhled jak se pánské oblečení měnilo a co je ještě důležitější, náš výlet do minulosti vám pomůže činit informovaná rozhodnutí, pokud jde o nákup pánského oblečení a rozvíjet váš osobní styl.

Témata pánského oblečení pozdních let 1800: Poslední Viktoriáni

Jak 19. století pomalu končilo a páni se pomalu setřásli viktoriánského vlivu, který stále nechával nosit cylindry, fraky a kapesní hodinky, zatímco se opírali o své vycházkové hůlky. Může se to zdát jako propracovaný a restriktivní způsob oblékání se, ale byl to velký krok správným směrem vzhledem ke gregoriánskému období, ve kterém pánové nosili peří, punčochy a vysoké podpatky.

Témata pánského oblečení v letech 1900: Vysoký, Dlouhý a Štíhlý

Jak jsme se posunuli do let 1900 pánské oblečení se stává převážně utilitární a trochu suchopárný. Dlouhá, štíhlá a atletická silueta pozdních 1890 přetrvávala a vysoké, pevné límce charakterizovaly období. Nosily se třídílné obleky sestávající ze saka s odpovídající vestou a kalhotami, stejně jako sako a vesta s kontrastními kalhotami, nebo odpovídající sako s kalhotami a s kontrastní vestou. Zní to povědomě, že? Kalhoty byly kratší než dříve a často měli manžety a puky vpředu i vzadu, vytvořené pomocí nově vynalezeného lisu na kalhoty.

Témata pánského oblečení let 1920: Rozšířené horizonty

Po válce (která zavedla řadu klasických designů pánského oblečení, které se používají dodnes jako např. trenčkoty a kargo kalhoty) obchod začal nabírat na obrátkách. Lidé měli více peněz, více peněz jim umožnilo cestovat a rozšiřovat své obzory kulturní i estetické. Mnozí se dostali do Anglie a Francie, odkud se přirozeně vraceli s kufry plnými poslední módy.

Ze všech zemí, Anglie měla největší vliv na formování pánského oblečení. Princ z Walesu, který se později stal vévodou z Windsoru byl nejdůležitější a nejvlivnější osobností ve světě pánského oblečení. Prostřednictvím týdeníků, novin a časopisů se elegantní princ stal první mezinárodní "módní ikonou" a stal se široce známým a uznávaným pro svůj dokonalý vkus v oblečení. Byl legitimní inspirací pro každodenní módu a bylo to poprvé v historii, kdy reklamy použili tvář "celebrity" na zvýšení prodeje oblečení, bezostyšně prezentují své kousky jako "nošeny Princem".

Témata pánského oblečení let 1930: Vysoká elegance

Začátky let 1930 byli svědky velké deprese. Přestože průměrný muž si nemohl dovolit podílet se na světě módy, mnozí si užívali pozorování stylových voleb těch, kteří na to měli. Holywoodské filmy na stříbrném plátně se často staly majákem naděje pro muže z dělnické třídy žijících v té době. Muži se s obdivem a touhou dívali na elegantně oblečené hvězdy jako Fred Astaire, Clark Gable, Cary Grant a Gary Cooper.

V roce 1930 už i americká hladina vkusu byla na svém vrcholu a mohla soupeřit s jakýmikoli evropskými zeměmi. Byla to doba, kdy páni byli hrdí na své oblečení a image, který vyzařovaly. Byla to doba, kdy se pánové oblékali na základě určitých kodexů chování a etikety. Pravidla pánského oblečení byly napsány právě v tomto období.

Pánové si poprvé uvědomili, že oblečení by nemělo být nošeno, aby zakrylo přirozené linie těla, ale spíše být s nimi v souladu, aby zvýraznilo mužskou fyziologii. Současně, oblečení nemělo být velmi nápadné, místo toho mělo být "součástí" muže, který ho nosil.

Filozofie pánského oblečení byla nastavena tak, aby pánům dovolovala být individuální mezi individualisty. Pánové se naučili, že plusem dobře oblečeného muže je spíše jednoduchost než nápadnost.

Témata pánského oblečení let 1940: Zrod konfekce

S koncem druhé světové války se páni odchýlili od vysokých standardů a základních principů jemného oblečení založených v 30. letech. Vedla k tomu ztráta formálnosti každodenního života. S nižší poptávkou rostla cena pánského oblečení zhotoveného na míru, což umožnilo masové výrobě pánského oblečení stát se běžnou normou. Bylo to období zrodu masové výroby konfekčního pánského oblečení značkami, z nichž některé se dodnes prodávají. Existovaly pozitiva i negativa této nové metody. Na jedné straně se základní pánské oblečení stalo levnějším a dostupnějším než kdykoliv předtím. Na druhé straně, existovala jen malá různorodost nabízených stylů a, což bylo mnohem horší, tito velcí výrobci si uvědomili (stejně jako výrobci automobilů), že mohou stimulovat prodej tím, že nabídnou změnu ve stylech každý rok, nebo dokonce v každém ročním období .

V konečném důsledku tato marketingová strategie, která tlačila spotřebitele dál a dál od "ideálů klasického oblečení", které vznikly v roce 1930, a byly o volbě lichotivých kousků na dlouhou dobu. Namísto toho bylo cílem výrobců zmást spotřebitele a vyvinout na nich tlak, aby nepřetržitě "znovu-vynalezli sebe", tím že kupují nové styly, které jsou v módě. Zvýšení prodeje bez ohledu na trvanlivost nebo estetický vzhled.

Témata pánského oblečení let 1950: Období konformity

50. léta byly obdobím konformity. Vzhled Ivy Leauge byl dominující v pánském oblečení. Individualita ve stylu byla promyšlená. Cílem bylo vypadat jako "součást klubu" v hranatém pytlovitých obleku, Oxford košili, kravatě a mokasínech. Byla to velká vzpruha pro masové výrobce pánského oblečení, kteří ochotně prodali stejné špatně padnoucí tvídové saka každému mladému muži, který se snažil vypadat elegantně.

Dále 50. léta byla obdobím představení umělých tkanin jako rayon a nylon. To byl další nárůst na spodním řádku pro oděvních výrobců, kteří nyní mohli výrazně ušetřit na nákladech na tkaniny, zatímco produkují pánské oblečení, které bylo považováno za "odolnější a s nejjednodušší údržbou". Dopadlo to tak, že syntetické tkaniny přispěly k hrozným pánským oděvům a to zejména oblekům. Přírodní vlákna jsou přírodní vlákna.

Esteticky bylo toto období ovládané konzervativními šedými obleky a minimalistickými doplňky pro téměř každého.

Témata pánského oblečení let 1960: Rebel & Osobitost

Roky 1960 byly dekádou nepokojů a povstání konzervatismu, který byl slaven v 50. letech. Oblečení odráží tento nový přístup, a to zejména u mládeže, která byla více zaujatá sebevyjádřením a individualitou jak klasickým oblékáním podle pravidel. Oděvní průmysl se chytil této nové vlny a nabídl nepřeberné množství stylů pánského oblečení. Bylo to poprvé, kdy otcové žádali své syny o radu. Dospělí muži chtěli vypadat mladě. Tento trend dostal pánské oblečení ještě dál od pravidel elegance 30.let.


waiting...
všechny ceny jsou včetně DPH Poštovné a balné ve výši 139,- Kč platíte při jedné objednávce pouze jednou