Nápověda

Už si nepřeji zasílání katalogů, co musím pro to udělat?

Pokud si nepřejete v budoucnu zasílání našich katalogů, sdělte nám toto prostřednictvím e-mailu. Výběr zákazníků, kteří obdrží náš katalog děláme zpravidla již 8-10 týdnů předem. Proto se může stát, že během tohoto přechodného období budete ještě do schránky naše katalogy dostávat i přesto, že jste požádali o zrušení jejich zasílání. Prosíme Vás o pochopení a strpení. Kontakty - zákaznický servis

Jak mohu svou objednávku stornovat nebo změnit?

Pokud chcete stornovat již odeslanou online objednávku, informujte nás o tom prostřednictvím kontaktního formuláře.

Mohu si objednat aktuální katalog?

Náš aktuální katalog si můžete objednat zdarma. Objednat katalog Zároveň můžete našim katalogem potěšit i své známé a přátele. Postup je stejný, jen do formuláře uvedete adresu komu máme katalog zaslat.

Kód mé poukázky nebyl systémem akceptován. Co mám dělat?

Pokud systém při objednávce kód poukázky neakceptuje, ověřte datum platnosti. Pokud je kód stále platný, obraťte se na náš zákaznický servis, rádi Vám s tímto problémem pomůžeme! Kontakty - zákaznický servis

Jak zruším zasílání newsletterů?

Na odhlášení ze zasílání našich newsletterů slouží link, který je v každém newslettru dolů. Kliknutím na "Newsletter zastavit" zrušíte jejich zasílání.

Zboží z katalogu není v online nabídce, jak mám dále postupovat, pokud si ho chci objednat?

Nenašli jste pomocí funkce hledání v online nabídce zboží, které jste si vyhlédli v tištěném katalogu? V takovém případě zadejte objednací číslo do objednávací karty a objednávku odešlete.

Jak zjistím, zda jste obdrželi mou online objednávku?

Po odeslání online objednávky Vám bude obratem zasláno potvrzení o jejím přijetí prostřednictvím e-mailu. Pokud ani po několika hodinách nenajdete toto potvrzení ve své e-mailové schránce, zkontrolujte, zda potvrzující mail není označen jako spam. Pokud ho nenajdete ani tam, můžete změny statusu Vaší objednávky sledovat i na Vašem zákaznickém účtu online. Můj KLiNGEL - přihlášení

Na co si musím dát pozor při výměně zboží?

Dodané zboží můžete v průběhu 14-ti pracovních dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží zašlete na naši adresu, na návratku, která je součástí faktury můžete uvést důvod vrácení a také si objednat jiné zboží.

Jak postupovat při změně osobních údajů?

Ve svém zákaznickém kontě můžete své osobní údaje kdykoli opravit, aktualizovat nebo změnit.

Jak se zaregistrovat do sekce "Moje konto"?

V případě, že jste si v KLiNGEL už objednali písemně nebo telefonicky a při své objednávce jste uvedli i e-mailovou adresu, tak si můžete rychle a jednoduše aktivovat Moje konto.

Pokud u nás ještě nemáte zákaznické konto, zaregistrujte se jako nový zákazník v průběhu objednávání. Zadejte platnou e-mailovou adresu, klikněte na "Registrovat" a následně zadejte všechny potřebné údaje včetně hesla, které budete používat k přihlašování do sekce "Moje konto". Jakmile dokončíte objednávku, jste u nás zaregistrovaní a "Moje konto" můžete následně využívat.

Jaké výhody mám jako uživatel v sekci "Moje konto"?

Moje konto poskytuje různé informace a funkce:

Přehled objednávek
Zde najdete všechny podrobnosti o své objednávce, například seznam položek s cenami, způsobem platby, dodací adresou a stavem zpracování. V tomto přehledu je také uložen odkaz na sledování zásilky (pokud je sledování možné). V případě potřeby zde můžete objednávku i stornovat.

Informace o zákaznickém kontě Mějte vždy podrobný přehled o aktuálním stavu vašeho zákaznického konta včetně všech plateb. Najdete zde také bankovní údaje, které používáte na platby.

Faktury
V sekci Moje konto najdete své faktury, které si můžete stáhnout ve formátu PDF.

Adresy
Zkontrolujte a podle potřeby můžete měnit svou fakturační adresu.

Osobní údaje Jsou zde přehledně uvedeny vaše osobní údaje. Rovněž zde najdete své zákaznické číslo a možnost změnit heslo pro Moje konto.

Nastavení reklamy
Sami se rozhodnete, které katalogy vám můžeme poslat.


waiting...
OK OK