Wellness(0)
Omlouváme se! Vybraná kategorie neobsahuje žádné produkty.

Kategorie

Filtrovat & třídit

  • Seřadit podle:
    Nejprodávanější

Seřadit podle:

Wellness(0)

Wellness potřeby

Čeká nás období kultu zdraví, inovací, prevence a genových objevů. Ať jste vědec, masér, pekař, farmář nebo informatik, wellness trend pohltí i vás. V následujícím desetiletí tento trend vytvoří vyšší obrat než telekomunikační, automobilový i IT průmysl. Některé vize toho, jak budeme dbát na vše zdravé, jsou přímo šílené. Wellness trend narůstá závratnou rychlostí. Hledáme řešení, které nám zachovají mládí a zdraví do co nejvyššího věku.

Wellness potřeby

Co vlastně nazýváme wellness potřebami? Ty výrobky, které člověk kupuje tehdy, když ještě není nemocný!

A teď si definujme, co je vlastně dnešní zdravotnictví (obchod se zdravím, zdravotnický průmysl: v podstatě není to nic jiného než "chorobníctvo" (průmysl ošetřující symptomy choroby: protože člověk obvykle vyhledá tato zařízení, pokud je již nemocný ...) . Člověk dostane nějakou chorobu (spatří na sobě určité symptomy), nebo se necítí docela dobře, a tehdy se obrátí na lékaře s prosbou o pomoc, aby ho čím dříve vyléčil.

Naproti tomu mínění přívrženců wellness je taková: "Zdravotně se cítím perfektně, můj celkový duševní a tělesný stav je přiměřený k mému věku, nemám žádný problém s tělesnou váhou, sluchem, fyzickou kondicí, ale pokud je to možné, chtěl bych víc. Chtěl bych se cítit jako před 10 - 20 lety, chtěl bych vypadat lépe než teď a chtěl bych být v lepší kondici. "

Kupující wellness potřeb pociťují neustále nutkání k tomu, aby je zkonzumovali co nejvíce. Když někdo půjde do fitness klubu a cítí se tam dobře, nejblíže využije služby klubu s cílem, aby dosáhl ještě lepší celkový psychický a tělesný stav. Když zjistí, že výrobek "funguje i u něho", chtěl by ho nadále konzumovat.

Jaký je současný stav trhu s wellness potřebami?

Toto nové odvětví průmyslu realizuje již dnes obrat přibližně 200 miliard USD (fitness kluby, doplňky výživy, vitamíny). Týká se to výrobků a služeb, které si lidé dobrovolně kupují a konzumují proto, aby se mohli cítit lépe. Zajímavé je, že většina těchto produktů a služeb byla před 10 lety na trhu zcela neznámá. Když díváme dopředu, jen ze zvýšení obratu těchto výrobků můžeme předpovědět přibližně 1 bilionový obrat do roku 2020. A přitom jsme v této předpovědi ještě nebrali v úvahu ty nové produkty a služby, které se dnes nacházejí jen na laboratorních stolech vědců.

Co je hnacím motorem odvětví wellness potřeb?

Poválečná generace nyní začíná stárnout. Jako člověk stárne, častěji mu napadají hity z mládí i to, jak se cítil zhruba před 10 -20- 30 lety. Tato generace se stále více stává náchylná ke koupi takových výrobků, které podporují zpomalení procesu stárnutí a vrátí zpět dispozici a fyzickou kondici před několika desetiletí.Nikdo se nemůže vyhnout stárnutí. Existují lidé, kteří se smířili s osudem a stále opakují, že budou vypadat jen stále hůř a hůř a budou se cítit stále slaběji a slaběji . Ostatní jsou však toho názoru, že takový postoj není nutné přijímat a začínají používat produkty, které citelně napomáhají zpomalení procesů stárnutí. Je obdivuhodné pozorovat reakci spotřebitele, který si poprvé v životě vyzkouší nabídnut wellness produkt, který "se mu osvědčí". Když člověku někdo doporučuje výrobek ovlivňující stravovací návyk, například nějaký vitamín nebo doplněk výživy, který způsobuje citelné zlepšení v určité oblasti jeho zdravotního stavu bude tento produkt i nadále vyhledávat, zejména v tom případě, že sám na sobě pociťuje následky přibývajících let a rád by něco proti tomu udělal.

Rychlost růstu wellness odvětví pravděpodobně předčí růst jakéhokoliv rychle se rozvíjejícího odvětví národního hospodářství. Jelikož všichni stárneme, nikdy nemůže dojít k tomu, abychom mohli prohlásit, že jsme dostatečně zesílily a máme už dost wellness výrobků. Člověk chce stále více a touží mít více a více.

Je však zajímavé pozorovat, že v případě průmyslových výrobků vždy nastane určitý stav naplněnosti. Když si například člověk koupí nový počítač, následující týden si nekoupí další. Nebo nově zakoupené auto si zakrátko nevymění za novější.

Pokud však zakoupený výrobek opravdu způsobuje zlepšení našeho zdravotního stavu a cítíme se výborně, každému povídáme o tomto "objevu" a rychle si pořídíme další, aby naše nálada, fyzická kondice a zdravotní stav byl ještě lepší.

Jako člověk začíná stárnout, chtěl by se cítit stále mladším. Co se dá v této věci vůbec udělat?

Doporučujeme začít se zjištěním fyzického věku. Mezi všeobecně přijaté symptomy stárnutí v naší dnešní společnosti zařazujeme kloubní potíže, postupné zhoršení zraku, jakož i další podobné příznaky chorob. Je to velká chyba. Značná část diagnostikovaných nemocí v současnosti se dá odvodit od nedostatečného stravování. Pokud například člověk jde k lékaři a řekne mu o svých potížích, že ho bolí hlava, je vyčerpán, má poruchy spánku, apod., Lékař reaguje na dané problémy s okamžitým řešením a předepíše nějaký lék, kterým se uvedený symptom dá léčit. Není úkolem lékaře analyzovat stravovací návyky člověka a zjistit, v čem je jeho strava nevyhovující.

V každé potravině se může vyskytnout následujících 6 druhů výživných látek: voda, uhlohydráty, tuky, bílkoviny, vitamíny a minerální látky.

Nedostatek kterékoli z výše uvedených základních látek zapříčiňuje v lidském organismu něco, co lékaři označují za nemoc. Ve skutečnosti přitom jde jen o nedostatek jedné z nezbytných výživných látek v našem jídelníčku.

Dnes jsme svědky toho, že lidé vydělávají stále více, ale zůstává jim stále méně času na to, aby si užívali ty luxusní produkty, které si mohou zakoupit za své peníze. To vše je natolik platné, že nemá smysl zakoupení dalšího výrobku, dokud nevybalia z krabice dříve zakoupené zboží. Oproti výrobkům, jejichž prostřednictvím se momentálně cítíme lépe, pomocí kterých vypadáme lépe, nebo které zvyšují naši autoritu, si výhody nabízené wellness potřebami můžeme užívat v kterémkoliv okamžiku dne.

Doporučujeme vám, abyste se nyní na chvíli zamysleli nad svým momentálním zdravotním stavem, zdravotním stavem svých dětí a milovaných příbuzných, a abyste si definovali, co byste mohli udělat v zájmu toho, abyste v budoucnu mohli zdravěji žít. Čím byste mohli dosáhnout, abyste lépe vypadaly, jak byste mohli ukončit neustále naříkání, že nemůžete nic udělat proti stárnutí a obezitě. A nakonec, jak byste mohli vzít život do vlastních rukou.

"Zdraví není všechno, ale bez zdraví všechno je ničím!"


waiting...