• více než 20.000 produktů online
  • bezpečný nákup
  • móda pro každý typ postavy
Další velikosti
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
  • 14
  • 16
od
do

Pánské boxerky

Jakýmsi "mezistupněm" mezi trenýrkami a slipy jsou boxerky. Na rozdíl od slipů mají mužnější střih a na rozdíl od trenýrek "neplandají" všude možně, ale pěkně drží tvar. Dnes patří mezi velmi populární a nosí je mnozí chlapi. Dalo by se říci, že většině žen se boxerky také jeví jako nejlepší alternativa spodního pánského prádla. Z pohledu zdraví však opět hodně závisí na tom, jaké konkrétní boxerky nosíte. Pokud jde o příliš těsné modely z umělých materiálů, vašemu zdraví to velmi neprospěje.Lepší je vybírat si z přírodních textilií a volit střihy, které vás nebudou škrtit.

Boxerky(13)
Seřadit podle:

Pánské boxerky

Seismické posuny se ve světě pánského spodního prádla stávají vzácné, téměř nikdy. Množství pánů si celý život obléká stejný typ slipů, den co den, bez jakéhokoliv zájmu o změnu. Po celé generace se pánové, počínaje v roce 1940, zaměřili na dvě základní možnosti: boxer šortky a slipy. Přesto obě tyto klasické typy spodního prádla zastínil styl, který před 25 lety neexistoval. Boxerky - s délkou tradičních boxer šortek a tvarovým profilem slipů - se staly ohromně oblíbenými a v současnosti zabrali 40% trhu pánského spodního prádla. Tento styl získává oblibu, protože muži upouštějí od volného spodního prádla ve prospěch užšího, bezpečnějšího. V jejich začátcích to byl velmi avantgardní, "statement" kousek.

Jak se ze sexy kuriózního kousku stal kousek absolutně všudypřítomný? Nejpádnějším důvodem rozhodnout se pro skvělé boxerky byla touha po pohodlí. Kalhoty se "smrštili", módní trendy zeštíhlily siluety a pánové riskují, že boxerské šortky se jim budou shlukovat pod těsnými džínami, nebo chino kalhotami. Pánové si v současné době do značné míry kupují oblečení sami, zkoumají tkaniny a styly a dokonce i vidět barvu spodního prádla se jeví jako zajímavá volba. Styly spodního prádla jsou pestřejší než kdy předtím. Pokud je prioritou přiléhavost, jsou zde těsné ale podpůrné styly, jako nízké, střední a vysoce střižené slipy. Boxerky jsou pro ty, kteří hledají více volnosti. Ti odvážnější si mohou obléknout spodní prádlo ve stylu bikin, nebo tang. Všechny tyto možnosti udělali pány odvážnějšími a dopomohly boxerkám k dominantnímu postavení uvnitř šuplíku se spodním prádlem.

Hybrid boxerek a slipů (kratší střih jako boxerky) trefil zlatý střed mezi pohodlím a pokrytím, a pomohl přesvědčit pány na změnu. Příchod boxerek se skutečně velmi dobře vyrovnává s komfortem. Krásné vejdou do vašich džínsů a máte pocit, že vše je na svém místě. Z tohoto pohledu to opravdu byla jiná zkušenost, než na co byli pánové zvyklí. Boxerky na to ale nebyly úplně samy. Up - start spodní prádlo se těšilo dlouholeté podpoře prominentních pánských stylových časopisů, které běžně varovali čtenáře, že loajalita ke klasickému spodnímu prádlu je krok mimo módy. "Boxerky vědí všechno, co by spodní prádlo mělo vědět. Jsou vrcholem civilizace spodního prádla. ", Prohlásil Esquire v nákupním průvodci spodního prádla.

Zákazníci si to všimli a začali upouštět od klasiky. Od pouličních butiků po rozsáhlé nákupní centra, prakticky každý prodejce klade boxerky "dopředu a doprostřed" v odděleních pánského prádla. To co se kdysi ztrácelo mezi boxer šortkami a bílými slipy se může pochlubit komplikovanými showroom-mi.

"Pro muže, běž ohledu na jejich věkové rozpětí, boxerky = být sexy"

Novodobá historie pánského spodního prádla je poměrně krátká. Flanelové dlouhé spodky vládli na pultech až do roku 1935. Jednoduché Jockey slipy Arthura Kneiblera s jejich zvýšenou úrovní podpory se staly okamžitě hitem. Boxer šortky navrženy Jacobem Golomb a slipy vládli až po léta devadesátá. Styl boxerek, jak je známe dnes vytvořil Calvin Klein počátkem 90. let. Módní návrhář John Varvatos byl vedoucím divize pánských oděvů a jeho tým začal revoluci spodního prádla s jednoduchým zábleskem inspirace. Varvatos, který pokračoval a založil svůj vlastní módní dům v roce 1999, v interview o dvě desetiletí později řekl: odstřihli jsme jen pár dlouhých spodků, a mysleli jsme, že by to mohlo být v pohodě. "

Vstup Marka Wahlberga. Herec a producent se proslavil v roce 1990 jako rapper s názvem Marky Mark. V roce 1992 se objevil v reklamě Calvin Klein oblečený jen v boxerkách a baseballové čepici. Následovala řada pikantních reklam Wahlberga a supermodelky Kate Moss. Moss tvrdí, že natáčení reklam ji dostalo na pokraj nervového zhroucení a Wahlberg nazývá reklamy rozpačitými, ale svět spodního prádla už nikdy nebude stejný. V první řadě, pomocí reklam Calvin Klein, se nový druh spodního prádla začal považovat za sexy - alternativní styl neohroženého samce, dokonce i když boxerky nejsou příliš těsné ani odhalující. "Pro muže, běž ohledu na jejich věkové rozpětí, boxerky = být sexy" řekl Jason Scarlatti, kreativní ředitel a viceprezident pro design Calvin Klein.

A za další, pánové přijali boxerky pro jejich pohodlí. Mezinárodní fotbalová hvězda David Beckham způsobil v roce 2012 stejný povyk jako Wahlberg, v reklamě pro H & M. Švédsky módní řetězec dokonce postavil lesklé stříbrné sochy Beckhama oblečeného jen v boxerkách.

Ale obnažování pokožky není všechno. Sexy reklama slouží pouze k zachycení počáteční pozornosti. Pánové si zvolili boxerky, protože zvažují pro sebe ty nejlepší možnosti. Je mnohem více informací, je to o sebevzdělávání zákazníka nebo o více zvědavých zákaznících. Pánové mají zvýšený zájem o kousky, které mohou být nošeny jako v posilovně, tak v každodenním životě.

Pánové hledají praktickou základní vrstvu, která poskytne funkčnost i pohodlí. Už překročili "být sexy", je to více o funkčnosti a aktivním životním stylu. Dokonce i když neskáčete přes překážky, nebo hrajete basketbal, máte navigaci každodenními zkouškami. Popularita tělo objímající ho spodního prádla je nyní výzvou k explozi experimentování s látkami spodního prádla pro vysoce výkonného muže. Prémiové značky uvedli ambicióznější návrhy, zatímco oddaní stoupenci funkčnosti, hlavně sportovní značky slibují robustní mužnost ruku v ruce s nesrovnatelnou funkčností. Objevují se tkaniny s "téměř magickými vlastnostmi", s integrovaným systémem řízení vlhkosti a schopností vysušení.

Pánské boxerky se stávají módní součástí, jsou žádané jasnější, divočejší barvy, vzory, materiály a styly. Například fuchsiová, mechová, závodní pruhy, květinové vzory, kreslené postavičky. Na trhu jsou bezešvé boxerky, boxerky se širokým pásem, s kapsami. Používá se prodyšná síťovina, bambus, lykra, bavlna a tak dále ...

A co na to dámy?

A ani dámy už svým chytrým chlapům nemusí závidět tuhle super součást garderoby. Vyrábějí se už totiž i boxerky přímo určené jim, se střihem a designem navrženým pro něžné pohlaví. Dámské boxerky mají na rozdíl od pánských svůj účel především na spaní a lenošení doma či na zahradě, zkrátka všude tam, kde má pohodlí převahu před vším ostatním.

Boxerky nebo slipy?

Klingel přichází s širokou nabídkou pánského spodního prádla. Boxerky nebo slipy. Volba je individuální.

V každém případě Klingel pro vás má k dispozici pánské boxerky v nepřeberném množství vzorů a barev z různých materiálů, ať už se rozhodnete pro klasické jednobarevné, nebo stylové pruhované nebo kostkované, samozřejmě všechny v cenově výhodných baleních více kusů.


waiting...
všechny ceny jsou včetně DPH Poštovné a balné ve výši 139,- Kč platíte při jedné objednávce pouze jednou