Bohužel se musíme rozloučit

Milí přátelé módy,

s politováním vám musíme oznámit, že společnost KLiNGEL ukončila své působení na českém trhu. Je nám líto, ale už nemůžeme přijímat vaše další objednávky. Chceme vám velmi pěkně poděkovat za váš zájem a věrnost.

Náš zákaznický servis a „Můj účet“ pro online zákazníky vám budou nadále k dispozici až do 30. dubna 2024. Pokud máte nějaké dotazy, samozřejmě vám rádi na ně odpovíme. Kontaktovat nás můžete e-mailem na service.klingelcz@k-mailorder.cz.

Jako online zákazník naleznete veškeré informace o svých objednávkách, jakož i podrobnosti o svých fakturách v sekci „Můj účet“.

 

FAQ - často kladené otázky

Co se stane s mou otevřenou objednávkou?

Vše pro vás zůstane jako obvykle až do 31.01.2024. V některých případech může dojít k situaci, že již nebudeme moci vyřídit některé otevřené objednávky. V tomto případě už však nemusíte dělat nic; objednávku stornujeme a o její stornování dostanete potvrzení. Od 01.02.2024 již bohužel nebudeme moci přijímat žádné další nové objednávky.

Co mám dělat v případě, že chci ještě nějaké zboží vrátit zpět?

V takovém případě se pro vás nic nemění. Náš proces vrácení zboží a vrácení peněz bude nadále fungovat jako obvykle. Ve smyslu ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů o zásilkovém prodeji může spotřebitel objednané zboží vrátit bez uvedení důvodu do 14-ti dnů od převzetí.

Stále ještě čekám na vrácení peněz?

Nemusíte se ničeho obávat - i po 01.02. pečlivě kontrolujeme každé zákaznické konto. Zůstatek na vašem kontě vám vrátíme, aniž byste nás museli kontaktovat. V případě jakýchkoli dalších otázek nás neváhejte kontaktovat.

Co se stane s mojí adresou a údaji?

Vaše osobní údaje, které se nacházejí v našich databázích budou automaticky a bezpečně vymazány, s výjimkou těch, které spadají do jiných zákonných povinností, které nám ukládají jiné právní předpisy a jejich povinné doby uchovávání v souladu s Nařízením GDPR.


waiting...